[ Pobierz całość w formacie PDF ]
wyÅ‚Ä…cznik silnikowy o prÄ…dzie znamionowym 10÷16 A.
18. Prób działania łączników nie wolno wykonywać po
usunięciu komór gaszenia łuku elektrycznego.
19. Zdjęcie 3 przedstawia tabliczkę znamionową stycznika.
20. W prze W przedstawionym na rysunku obok
schemacie układu sterowania pracą silnika
styki dodatkowych przekazników
zabezpieczajÄ…cych silnik przed
zanikiem napięcia dowolnej fazy
należy włączyć równolegle z przyciskiem
wyłączającym 4 (WYA).
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
28
KARTA ODPOWIEDZI
ImiÄ™ i nazwisko & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & & &
Dobieranie łączników w instalacjach elektrycznych
Zaznacz poprawnÄ… odpowiedz:
Nr zadania Odpowiedz Punktacja
1 PRAWDA FAASZ
2 PRAWDA FAASZ
3 PRAWDA FAASZ
4 PRAWDA FAASZ
5 PRAWDA FAASZ
6 PRAWDA FAASZ
7 PRAWDA FAASZ
8 PRAWDA FAASZ
9 PRAWDA FAASZ
10 PRAWDA FAASZ
11 PRAWDA FAASZ
12 PRAWDA FAASZ
13 PRAWDA FAASZ
14 PRAWDA FAASZ
15 PRAWDA FAASZ
16 PRAWDA FAASZ
17 PRAWDA FAASZ
18 PRAWDA FAASZ
19 PRAWDA FAASZ
20 PRAWDA FAASZ
Razem
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
29
Test 2.
Test pisemny jednorodny jednostopniowy do badań sumujących z zakresu Dobieranie
łączników w instalacjach elektrycznych
Test składa się z dwudziestu zadań wielokrotnego wyboru.
Punktacja zadań:
Za każdą poprawną odpowiedz uczeń otrzymuje 1 punkt, za złą lub brak odpowiedzi uczeń
otrzymuje 0 punktów.
Proponuje się następujące normy wymagań uczeń otrzyma następujące oceny szkolne:
- dopuszczajÄ…cy za 9 ÷ 11 punktów,
- dostateczny za 12 ÷ 14 punktów,
- dobry za 15 ÷ 17 punktów,
- bardzo dobry za 18 ÷ 20 punktów,
Klucz odpowiedzi do zestawu nr 2:
1. c, 2. b, 3. c, 4. a, 5. d, 6. b, 7. d, 8. d, 9. c, 10. c, 11. b, 12. a, 13. d, 14. b, 15. a, 16. c, 17 b,
18. c, 19. d, 20. a.
Plan testu
Nr Cel operacyjny Kategoria Poziom Poprawna
zadania (mierzone osiągnięcia uczniów) celu wymagań odpowiedz
w teście
1 rozpoznać łączniki na schematach oraz
na podstawie wyglądu zewnętrznego A P c
i oznaczeń na nich stosowanych
2 zinterpretować podstawowe parametry
B P b
łączników elektrycznych
3 wykorzystać dane zawarte na
B P c
tabliczkach znamionowych łączników
4 zanalizować działanie łączników na
C P a
podstawie ich schematów
5 dokonać analizy pracy układów
z Å‚Ä…cznikami na podstawie ich c P d
schematów ideowych
6 zastosować zasady wykonywania
B P b
połączeń
7 dobrać przyrządy pomiarowe do
C P d
badania łączników
8 scharakteryzować podstawowe metody
C P d
pomiaru parametrów łączników
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
30
Nr Cel operacyjny Kategoria Poziom Poprawna
zadania (mierzone osiągnięcia uczniów) celu wymagań odpowiedz
w teście
9 ocenić stan techniczny badanych
łączników na podstawie uzyskanych D PP c
wyników pomiarów
10 dobrać łączniki do określonych
B P c
warunków pracy
11 skorzystać z literatury i kart
B P b
katalogowych łączników
12 zastosować zasady bhp i ochrony ppoż.
A P a
obowiÄ…zujÄ…ce na stanowisku pracy
13 dobrać przyrządy pomiarowe do
C P d
badania łączników
14 dobrać przyrządy pomiarowe
D PP b
do badania łączników
15 zinterpretować podstawowe parametry
B P a
łączników elektrycznych
16 wykorzystać dane zawarte na
C PP c
tabliczkach znamionowych łączników
17 dobrać łączniki do określonych
D PP b
warunków pracy
18 zastosować zasady bhp i ochrony ppoż.
B P c
obowiÄ…zujÄ…ce na stanowisku pracy
19 rozpoznać łączniki na schematach oraz
na podstawie wyglądu zewnętrznego C PP d
i oznaczeń na nich stosowanych
20 dokonać analizy pracy układów z
Å‚Ä…cznikami na podstawie ich D PP a
schematów ideowych
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
31
Przebieg testowania
Instrukcja dla nauczyciela
1. Uczeń rozwiązuje 20 zadań testowych wielokrotnego wyboru.
2. W każdym zadaniu jest tylko jedna poprawna odpowiedz.
3. Uczeń zaznacza poprawną odpowiedz zaczerniając właściwe pole w karcie odpowiedzi. [ Pobierz całość w formacie PDF ]